Co mám dělat, když se mi můj blízký z věznice nemůže dovolat?
Ověřte, zda na svém mobilním telefonu nemáte blokován příjem hovorů ze skrytých čísel. Pokud ano, je nutné toto blokování zrušil.
Vaše telefonní číslo musí mít Vás blízký registrováno jako povolené. Toto registraci si zajistí u svého vychovatele.
Jak často mohou blízcí z věznice volat?
Standardně je povoleno provolat maximálně 20 minut denně. Konkrétní podmínky jsou však na rozhodnutí vedení dané věznici.
Můžu prostřednictvím BVfon kontaktovat svého blízkého ve věznici?
Toto nelze, společnost BVfon není v žádném kontaktu s vězni, pouze se stará o technický provoz telefonního systému.
Co mám dělat, když mnou zaslaná částka na dobití nebyla dobita ani po pěti pracovních dnech?
Variabilní symbol Vaší platby pravděpodobně neobsahoval správně vyplněné číslo vašeho telefonního účtu. Platbu tudíž nebylo možné zpracovat a čeká na našem účtu na ruční zpracování.
Zašlete nám prosím kopii potvrzení o provedené platbě (výpis z účtu nebo ústřižek složenky), jméno vězně, číslo jeho telefonního účtu a nezapomeňte také uvést své kontaktní údaje.
Po obdržení požadovaných údajů bude do 10 pracovních dní provedeno dobití nebo Vás budeme kontaktovat písemně či na poskytnutém telefonním čísle pro dodatečné ověření platby.
Pokud Vaše platba byla zaslána bankovním převodem a nepodaří se následně identifikovat příjemce, komu má být kredit dobit, vrátíme Vám platbu po 30 dnech zpět na bankovní účet, z kterého byla odeslána.
Pokud jste platbu zaslali poštovní složenkou či jiným způsobem, je potřeba nás písemně kontaktovat pro dořešení.
Telefonicky na tel. +420 730 150 504 (po-pá 9:00-13:00)
Mohu BVfon kontaktovat telefonicky či osobně?
Chci ověřit stav telefonního kreditu odsouzeného -> NE, tyto informace nejsme oprávněni poskytovat.
Chci reklamovat zaslanou platby -> ANO, reklamaci lze řešit pouze na základě nám zaslaného dokladu o platbě. Zašlete jej na naši e-mailovou adresu podpora@tel.io spolu s informacemi komu měla být platba připsána na telefonní kredit. My platbu prověříme a budeme Vás informovat.“.
Odsouzený se mi nemůže dovolat -> NE, vězni mohou své problémy či dotazy související s telefonními službami řešit se svými vychovateli přímo ve věznici.